förlåt förlåt förlåt!

Hejsan! Och förlåt så mkt för den usla uppdateringen de senaste dagarna. Men jag har praktik nu, går upp 4, jobbar till 2-3 och sen åker jag hem och somnar typ :p haha men däremot har jag haft väldigt roligt på praktiken men ska inte säga för mycket för jag längtar fortfarande tillbaka till skolan. Men det är viktigt att man trivs med, skulle ju kunnat hamna på ett pisställe men otrevligt folk, men icke! Så jag är nöjd :D
Jaja, idag fick jag ta med mig en tårta hem från jobbet som jag själv tillverkat, så får smaka sen senare och se om den är ätbar.. ;) haha och efter jobbet blev jag upphämtad av pappa och vi åkte och köpte arbetsskor till mig och sen handlade vi lite.
Är hemma ensam hela kvällen idag, så får hoppas att jag kan hålla mig vaken åtminstonde till 8, haha men efter det får jag gärna somna! Imorgon är det fredag och jag har haffat katja som hem sällskap, haha eller aa, jag ska vänta på henne så åker vi tillsammans hem. Då kan jag lova er en massa snack haha och så kan jag passa på att besöka mina kära bagarvänner och fråga om lite extrajobb på lovet! Men nu ska jag sluta skriva massa ointressant skit här, ska catcha up några missade avsnitt av big brother. Hörs mer imorgon eller senare eller nångång!
PUSS ♥

Bild på mig och världens finaste tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim