GLAD!

Hallådär!
Somnade fett tidigt igår haha så hann aldrig uppdatera mer men ack så skönt det var att sova! Sen vaknade jag rätt så tidigt imorse, vid 10 typ och såg att de snöa som fan ute, så då sjöng humöret till botten igen. Men iaf, vid halv 1 mötte jag upp katja på stan och vi gick runt och kolla runt lite, jag lämnade tillbaka stickade tröjan jag köpte i veckan eftersom den var för kort i ärmarna. Men aa, hittade inget här så vi tog en spontan trip till vår fina huvudstad och hittade en SJUKT snygg bikini, men såklart så va alla i min storlek slut. Så pissigt haha. Men aa, hittade inget i stockholm heller, som vanligt när jag har pengar haha! Kom iaf hem runt 8 och nu sitter jag är i soffan och har lika roligt som vanligt! Har precis beställt hem en jättefin tröja som jag hoppas kommer i veckan! :)
Men ska sluta här, min lördag har vart grym, bortsett från det askalla vädret så är jag riktigt nöjd!
Imorgon är det söndag och vi ska iväg på födelsedagsfirande hos bror min, sen får vi se vad mer dagen har att erbjuda!
Puss sålänge! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim