jag bläckar på mig!

Tjena!
Måndag idag, första dagen tillbaka i skolan efter lovet och jag är fortfarande sjuk. Men eftersom jag är så duktig så åkte jag till skolan ändå, och det ångrar jag inte! haha bara katja som vet vad jag menar ;) Iaf, efter skolan åkte jag med katja ner på stan och köpte jeans till mig, och sen åkte jag hem och hade tvättstuga.. min hosta har blivit värre också, fuck:(
Men iaf, nu ska jag inte skriva nå mer utan lägger in en "stulen" lista från Evelina och sen kommer det massa before I die innan jag sover sen ikväll. Puss ♥

Vad heter du: Caroline
Ålder: 16, 17 i maj 
Vad gör du: Kollar på familjen annorlunda och fb.
Vad längtar du till: Bli frisk och att sommaren kmr.
Vad händer i helgen: Ingen aning, ingen som gillar att planera men förhoppningsvis nått skoj! 
Vad har du på dig: t-shirt och mjukis.
Favoritöl: Öl är äckligt
Vad blir du glad av: Vänner, upplevelser och tjejerna i skolan!
Vad blir du ledsen av: skitsnack och lögner
Vad ska du göra idag: Sova
Favoritsnabbmatställe: Ingen aning :o
Vilken låt lyssnar du på nu: Ingen just nu
Vad dansar du till: Haha whut?
Vem saknar du: Katja vet (a)
Nått någon inte vet om dig: Hahahaha inte en aning
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: hahaha


HUR

Svarar du i telefonen: "Hallå?"
Gör du när du är kär i fel person: Vad ska man göra?
Tycker du om gul-bil-leken: snarare tvärtom
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Inget, pengarna finns på kortet.
Mycket är klockan: 20:19
Hur många kontakter har du på msn: Ingen aning,
Spenderar du en regnig dag bäst: Hemma med en bra film eller med vänner

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? kan nt kolla det, iphone ni vet
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Min syster
Pussade dig senast? -
Vill du kasta en sten i huvudet på? Några stycken
Saknar du mest just nu? Vet nt
Ska du träffa imorgon? Mina klassisar
Sov du med senast? Min fina kisse
Festade du med senast? -
Vem fick du senast sms av? Katja

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nej
Åkt vattenskidor: Nej :o
Åkt rullstol: Nej
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Haha ja faktiskt :D
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej, tyvärr inte :( men sett Katjakaj i målvaktsdräkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim