känner ångesten komma krypande

Hejsan.
Tisdag idag och skolan gick hur bra som helst, förutom att jag höll på att somna sista lektionen haha! Men annars så, känns så jävla skönt att hygien kursen är klar (det vi läser i skolan iaf)!!! Annars så åkte jag ju till min praktik plats efter skolan men min handledare var inte där så hon skulle ringa mig imorgon, sen hem och äta middag och sen iväg till skolan igen för iup-samtal eller vad det heter. Gick igenom våra individuella val som ska väljas imorgon samt lite inför nästa praktik period som börjar nästa vecka så nu vet jag lite mer, haha hade ju oturen att vara sjuk under informationen ;) Annars så känner jag hur jag börjar bli deprimerad över att vi ska ut på praktik igen, visst det ska bli kul och skönt på ett sätt men man träffar lixom inte klassen på 10 veckor. Är hellre i skolan än praktik på ett sätt :/ men de är nått som måste göras satt. Precis som muntliga nationella i svenska också måste, den ska vara klar imorgon och jag har inte ens börjat så känner mig grymt stressad nu!!! :O Sen har vi muntliga nationella i engelska imorgon men den behöver man inte förbereda sig för.
Så ska stänga ner fb och bloggar och sätta fart med min redovisning, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim