klar för utställning...nästan

Hejsan och sorry för noll update idag. Men har haft full rulle hela dagen så det har gjort så att bloggen blivit lite åtsidosatt.
Det hela började med att jag och mamma åkte och handlade lite imorse runt 10, efter det hämta bror och sen vidare hem till syster på kalas. Var där några timmar och sen åkte vi till några affärer och handlade de sista till utställningen som äger rum imorgon bitti.
Nu ska jag ta en snabbdusch och sen dejta sängen, blir en tidig morgon för mig imorgon då vi ska åka halv 5 härifrån. Det är jobbigt att vara ägare till utställningskatter ;) haha nejdå, det är roligt så vi får se!
Kanske mobilbloggar nått under dagen imorgon annars kanske jag slänger in ett snabbt inlägg när vi kommer hem på kvällen, det får tiden utvisa.
Hörs när vi hörs, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim