när alla känslor kommer samtidigt och det slutar med att man ligger gråtandes i sängen.

Kul att onsdagskvällen avslutas på närakuten, riktigt kul!
Imorgon har vi (de) gympass och dans på idrotten, vilket jag sett fram emot i typ 3-4 veckor eftersom det skulle bli kul att ha nått annat än fotboll på idrottstimmarna. Men som ni vet är jag sjuk och nu får jag inte vara med på det, kul liiiiv.
Dum som jag var så var jag ute hela lovet trots att jag var sjuk, men som man brukar säga; är huvudet dumt får kroppen lida!
Så blir ingen skola för mig resten av veckan, istället ska jag ligga hemma i min säng och ruttna och tycka synd om mig själv! ;) nej skoja men mamma ringde vårdguiden som sa att jag har en tid på närakuten halv 10 så min kväll spenderas där och hoppas fan att jag får nått mot hostan. FÖRUTOM flytande hostmedicin, har aldrig klarat av det och jag har fan hellre hosta än tar det så aa. Men vi får se, vi hörs iaf imorgon om jag överlever natten ♥
Jag just nu typ, haha fett deprimerad. Men jag är sjuk så himla sällan men när jag väl blir sjuk blir jag riktigt jävla redigt sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim