you never know how strong you are, until being strong is the only choice you have.

Hejsan vänner!
Läser på fb att det är fint väder ute, men jag har inte fått ta del av det själv.. :/ Var ju som sagt hemma från skolan idag eftersom jag inte kunde prata alls imorse, fick inte fram ett enda ljud. Sen har jag sovit så dåligt inatt pga hostan och fått jätteont i revbenen av allt hostande. Hehe men ska ju inte klaga, det händer ju bara en gång om året ;)
Jag har iaf fått halvsova till 1 typ och nu har jag kollat alla avsnitt av olika serier jag missat. Ska kolla bigbrother nu och vänta på bättre tider. Hoppas iaf att dert blir skolan imorgon, det är ju trots allt bara tre veckor innan det blir praktik igen och efter det blir det ingen skola förns i tvåan :o så får ta vara på det här!
Och förlåt att jag inte la in before I die igår, men var så trött så jag slockna, men idag kommer det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim