all you need is love, friends and laughing out loud.

Tror jag håller på att bli galen, har hela dagen vart helt borta i huvudet, har inte ens hört när min handledare pratat med mig på jobbet vissa gånger, läskigt som fan!

Annars har väl jobbet vart helt okej idag trots allt, bara det att jag inte kunnat koncentrera mig riktigt så som jag brukar kunna göra. Fick sluta halv 2 idag så tog jag bussen hem och höll på att spy på bussen asså. Mådde såå himla illa och det var sjukt varmt på bussen, såg suddigt och aa, trodde jag skulle behöva hoppa av mitt i skogen och spy men jag klarade mig hem iaf då jag la mig i sängen en stund tills den värsta yrseln lagt sig.

Nu ska jag kolla på big brother och sen får vi se, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim