Äntligen!!

God kväll!
Nu sitter jag här igen, torsdag kväll, taggad som satan!
´Fick ta hem en massa bakelser från jobbet idag, haha ingen höjdare måste jag säga :/ den jag åt här om dagen var betydligt mycket godare! :D
Efter praktiken åkte jag och katja ner till stan och nu fick vi äntligen som vi ville! På lördag drar vi till globen och kollar Sverige - Italien och hoppas på vinst! Så sjukt taggad, slipper vänta till nästa säsong! :D ååååååh.
Men först ska vi hoppas på att vi vinner imorgon mot ryssland, vilket är den viktigaste matchen. Ryssland sägs vara ruggigt bra men det är Sverige också, vi har inte förlorat en enda match i vm hittills! ;)

Ska ta en dusch nu och sen kolla på gårdagens bigbrother. Sen ska jag ladda inför matchen imorgon kväll och sova tidigt ikväll! Hehe

Hoppas ni haft en nice torsdag, det har jag även om det vart lite tufft med sömnen och lite andra "problem" jag har ;) haha
SOV GOTT ♥


Katja, låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim