finns inget som kan beskriva känslan..

Har nu lugnat nerverna efter min "kollaps" när mitt älskade land spela sig ut från VM. Kan inte fatta att dom visa värsta sorgliga videon i tv precis efter förlusten för alla ledsna sverige supportrar, man blir ju ledsen... :(
Jaja har som sagt lugnat ner mig lite men det har inte riktigt lagt sig än men vad ska man göra (?)
Har avrundat denna kväll med lite bb-tittande och cola, ännu en födelsedag är förbi och nu är det bara 365 dagar kvar tills det är dags för både krogen och körkort!
Ha en bra kväll, puss


Sverige, Sverige fosterland. Sverige, Sverige fosterland. Ååh Sverige, e mitt fosterland!


image description
Föralltid trogna supportrar!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim