I tried, you didn't, I'm done.

Tjaaaaa man!
Haha torsdag idag och hade nationella i både svenska och engelska, dock gick det inte så bra men det gick som det gick, haha! Sen va jag och katjus så smarta att missa två bussen så det var bara att gå ut och sätta sig i solen i någon timme tills nästa buss kom!
"dra ner tröjan!" haahahahah nä men sen åkte jag hem och åt och sen mötte jag upp katjus igen och vi gick till jätten och köpte cola och choklad och sen satte vi oss på en gungbräda, sen mitt i allt kom det fram två sjukt skumma små tjejer som trodde vi var bästisar typ, haha!
Skitsamma, ska kolla gårdagens bb nu och sen får vi se!
Fredag imorrn, taggaaaa! Hoppas på fint väder bara..




Gjorde ett test med katja i skolan i väntan på bussen och fick detta svar..
Stämmer det? Bara jag och katja som vet ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim