något som är fel

Jag måste medge att jag dom senaste dagarna har mått ganska bra, men inatt hade jag en dröm haha och nu är en del tillbaka igen, inte på det sättet men säger såhär. Jag är hungrig som fan men så fort jag tänker på mat så börjar jag må illa så det är typ omöjligt att äta. Jag vill till skolan men så fort jag tänker på att jag ska dit på onsdag så får jag ångest, av lite olika anledningar som inte tänker skriva ut här direkt.

Ska försöka få i mig nått att äta nu och sen åka ner och kolla om det finns hockeybiljetter med Katja, sen får vi se om vi åker hem efter det eller om vi stannar ute och pratar :)

Hörs mer senare iaf, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim