ovärt

Förlåt för mitt lilla utbrott i tidigare inlägg men var irriterad som fan. Tänkte först stanna hemma imorgon och sova men efter många om och men bestämde jag mig för att åka på praktiken ändå. Det är bara skönt att få något annat att tänka på, det behövs kan jag säga.
Känns som jag börjar bli riktigt depprimerad och jag vet inte varför, allt känns bara så ovärt. Känns ovärt att gå på praktiken, känns ovärt att gå ut med vänner och ha kul just för att jag vet att allt vänder när jag kmr hem på kvällen igen, känns ovärt att åka till grönan på fredag (vilket jag sett fram emot flera månader) och jag har inte en aning om varför. Kort sagt vill jag typ bara låsa min dörr, dra ner rullgardinen, stänga av data & mobil och isolera mig från omvärlden och bara sova typ. Men jag vet att det är omöjligt, jag måste göra allt dedär, även fast det tar emot. Känns som jag inte uppskattar något längre, ibland kan jag till o med komma på mig själv när jag sitter helt still på en stol och stirrar ut i ingenstans. Har mått såhär en längre tid nu men nu senaste veckorna har det blivit värre och nu vet jag inte vart jag ska ta vägen lixom. 
Jaja har precis duschat och nu ska jag få i mig nått så jag kan sova inatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim