Rädslan att förlora något man inte ens har, typ.

Godmorgon!
Dock ingen god morgon för min del då jag vaknar och tror att klockan är en timme senare än vad den egentligen är så jag flyger upp. Usch..

Aja, idag ville jag bara ligga kvar i sängen och ba sova och tänka på allt som händer, men det går inte nej för jag har en jävla praktik att gå på -.- pallar inte! Men inte så länge kvar nu faktiskt!
För att vara exakt är det bara 18 dagar kvar på praktiken innan sommarlovet, så det är sammanlagt 26 dagar tills jag går på sommarlov! Snacka om skönt, men verkar som det inte blir nån sommat i år dock...

Jaja ska fortsätta sitta här och deppa med mitt illamående så hörs vi sen nångång. Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Sofie

hoppas du får en bra dag! :)

2012-05-09 @ 06:45:54
URL: http://veso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim