så jävla less

ÅÅÅÅÅÅÅH asså fan, jävla fittaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Alltid ska det vara något, aldrig kan allt bara vara frid o fröjd. Funderar fan på att skita i både skola, praktik och grönan på fredag sålänge jag har det här jävla skiten. Fan ska skita i allt, bara ligga hemma i soffan och tycka synd om mig själv.
Blir så jävla less, fml.

Inte blir det bättre att det inte var en enda jävla svensk stan igår heller, blir ju äcklad, seriöst.. Sen tycker jag inte ett skit synd om alla som ligger bakis idag heller, ska ni supa så gnäll fan inte att ni mår dåligt dagen efter heller, patetiskt.
Själv drack jag inte en jävla droppe alkohol igår och det är jag jävligt stolt över, jag är ett levande bevis på att man kan ha hur kul som helst utan sprit. Ni som säger annat tycker jag synd om.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim