Someone call the fire department. This couple is smokin!

Tja Man!

Vad ska jag säga? Vet att upppdateringen har sugit getpung senaste dagarna, men när man är ute och inte startar datorn så blir det så tyvärr, speciellt när data grejjen på mobilen är slut för tillfället :/
Kom hem för några timmar sen då jag vart ute med Katja och pratat om en heeel del ;) ursäkta men jag måste.... HAHAHAHAHAHAHA!!
Efter Linnea åkt imorse fixade jag mig och drog ner till stan i sommarvärmen med katja och köpte mascara samt tittade runt lite i affärerna (dock hittade jag inget) och sen satte vi oss vid maren för lite glassmys. Sen åkte jag hem och åt middag och sen gick vi ut igen.
Ska iaf titta på gårdagens bigbrother nu tror jag, eller om jag ska ta det imorgon och sova nu direkt? Känner att ögonen inte orkar hålla sig öppna så får ta bigbrother imorgon!
Hörs mer då, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim