Time for school snart!

Även om man inte alls gillar nationella prov i matte som jag ska ha hela dagen idag så får man ändå njuta av tiden man får i skolan, det är ju trots allt inte så ofta jag är där nu för tiden så får verkligen utnyttja tiden väl ;) haha så förutom att jag ska sitta med ett prov ända till två idag på nått jag inte förstår ett skit av så längtar jag ändå lite att få komma dit. Eller så slutar de på samma sätt som i onsdags och jag åker därifrån förbannad på allt och alla, men vi får hoppas att det inte blir så!;)
Hörde att de åska igår kväll/natt också, synd att jag missa det :( åska som är så mysigt!:o men aa ska fortsätta fixa mig nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim