It's you

Jobbig dag idag.. Känner verkligen att entreprenörskapen är något jag klarar mig utan haha, världens seeegaste lärare, tråkigaste gruppen (bara tjejer lixom.) och tråkigaste uppgifterna. Utan dom lektionerna skulle jag slutat 12 typ 3 dagar i veckan :(

Aja, efter skolan åkte jag hem och käkade, sen har jag kollat på tv hela kvällen, skönt!

Måste bara berätta! Grossa pröjsar från egen ficka för att få spela med moderklubben, synd bara att det bara blir 4 matcher.. Men alltid nånting!
Och supportrarna har fixat ihop snart 300.000 kr för fansens lirare. Jag svär, SSK-supportrarna är dom bästa supportrarna! Och pga detta så är nu Cameron Fowler redo för spel i SSK sålänge lockouten pågår, grymt jobbat!

Aja ska krypa ner i sängen nu och drömma mig bort, vet ju iaf vad jag kommer drömma om inatt som så många gånger förut ;*
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim