"Jobbar du möjligtvis på en bank? Jag skulle vilja göra en insättning på 20 cm."

Hahahahah bästa jag hört på länge!!

En sak undrar jag över.. Jag går upp runt 7 på mornarna, sen sitter jag i skolan och gör ingenting till 4, sen åker jag hem och är trött som ett svin, hur funkar det? Jag gör lixom ingenting för att bli så trött haha, om jag inte umgås med folk efter skolan men de har jag inte gjort idag? Jag och wingman tog 2bussen hem, och gick direkt hem.
Nu är jag aptrött haha, aja jag sover ju iaf bra på natten så får väl tänka positivt! Men man måste ju kunna hålla sig vaken innan det också och det är inte de lättaste ska jag tala om för er!;)

Idag har varit en underbar dag i skolan, efter skolan åkte jag som sagt hem direkt men innan det käkade vi på mimmos, för längesen ju!:D
Nu ska jag ta en dusch och sen smsa med lite människor innan jag somnar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim