Så jävla onödigt

Det här är min blogg, jag skiver vad jag vill här. Och är det någon som inte har ett liv så är det ju linnea eftersom det var hon som började kommentera från första början. Sen är det så sjukt onödigt av er att komma flera veckor efter och kommentera något som ni inte har ett skit med att göra eller vet någonting om, allt ni hört är väl antagligen linneas psykade version. Men vill ni lägga ner er tid på att analysera mitt liv så visst, kul o se att ni bryr er iaf!:)
Och sen är det så att hon även har sagt massa skit om katja, som ska vara er "kompis". Jag backar upp mina kompisar, och tänker inte låta någon snacka skit om dom, det borde ni också tänkt på innan ni skrev kommentarerna..

Tycker ni båda två ska ta amandas tips och ta reda på sann fakta innan ni kommer och snackar massa skit, ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Du skriver att du backar upp dina såkallade "vänner" men det är ju exakt vad dom gör för mig med, tror dock inte att någon skulle göra samma sak för dig..
Du ska inte komma och spela någon jävla ängel och låtsas som att du aldrig snackat skit om någon, du ljuger bara för dig själv och alla andra. Precis som amanda skrev så vill du ha uppmärksamhet och ha allt bekräftat för dig och att du ska försöka låta så himla självsäker och "cool" på din lilla blogg kommer du ingenstans med för du vet likaväl som jag att när det väl kommer till att prata öga mot öga så kollar du ner i marken och spelar oskyldig.
Helt seriöst så är det du som är patetisk och låtsas vara någon helt annan, väx upp för fan! du äcklar mig.

2012-11-17 @ 12:10:48
Postat av: LINNEA

Glömde skriva att det DU som ska ta reda på fakta och den riktiga sanningen innan du skriver en massa skir som inte ens är sant.

2012-11-17 @ 12:25:57
Postat av: Manon

Ohmy ännu ett inlägg, oväntat. "Linneas psykade version"? I don't know shit about your stupid fight. Det jag har sett är skiten du har skrivit på din blogg, och den råkar vara offentlig. Du borde ha förväntat dig att om dina små vänner ska lägga sig i och skriva skit så lär andra göra detsamma.
Caroline, jag analyserar verkligen inte ditt liv. Det hade varit jävligt onödigt. Bryr mig? Lol, det här tar två minuter av mitt liv men det har jag ingenting emot.
Att hon har snackat skit om katja? OMG, I'M CRYING A RIVER. Jag är inte här för att ta partier. Katja är min vän men hon kan ta hand om sig själv. Alla snackar skit, och jag tror att du är medveten om att du har snackat minst lika mycket skit om andra.
Sen råkar det vara så att Amandas tips var jävligt bra. Dock inte riktat mot oss. Vet du varför? Jag skiter i faktan. Jag skiter i hur ni slutade vara vänner. Den faktan jag ser finns i hela ditt oktoberarkiv på din blogg, där du hänger ut en gammal vän och kallar henne för hora, spottar ut en massa namn och saker som du brukade ha respekt för (notera: inte längre) och en massa annat som skriker omoget om sig. Och ja, du får skriva vad som helst på din blogg. Men helvete, det suger verkligen getpung

2012-11-17 @ 12:26:45
Postat av: HAHAHA

Shit..Du är så cool med din attityd Linnea. hahahah din omogna lilla skit

2012-11-17 @ 16:52:07
Postat av: Linnea

VÄNTA LITE NU! vem fan är det som är en omogen liten skit här egentligen? Det är inte precis jag som inte vågar skriva mitt namn och visa vem jag är. Du kanske skäms över att känna carro? Är det där sanningen ligger eller? Om det inte nu är carro som kommenterar.

2012-11-17 @ 18:31:39
Postat av: HAHA

Lilla Linnéa, jag är inte liten. Att du ens orkar hålla på. Ditt liv verkar vara väldigt innehållslöst och tråkigt.

2012-11-19 @ 15:43:32
Postat av: Linnea

Du kanske inte är liten men du är fan inte mogen nog att stå för det du säger. Alltså är du precis som din "vän" carro. Om mitt liv skulle vara innehållslöst så skulle jag fan inte sitta och skriva här,

2012-11-19 @ 16:45:38
Postat av: Madde

Men herregud, ni allihop är omogna. Varför ens börja skriva om det här igen? Seriöst ni är snart 18 år, visa att ni kan bete er som det också. Pinsamt tjejer.

2012-11-19 @ 16:57:29
Postat av: HAHAHA

Jo, för annars hade du inte haft tid att sitta här.

2012-11-19 @ 17:07:27
Postat av: LINNEA

Haha jadu, jac gör väl vad jag vill eller? Vad ska du göra åt saken?

2012-11-19 @ 17:23:20
Postat av: Manon

HÖRRU "HAHAHA", tror du seriöst att du har något jävla övertag? Du vågar inte ens skriva ut ditt namn. Och du har ju uppenbarligen inte heller så mycket att göra som också kommenterar här. Lol

2012-11-19 @ 19:15:43
Postat av: Anonym

Men lägg ner allt nu. Ni sitter och säger att allt är Carros fel osv, det är fan lika mycket ditt fel Linnea. Hade du avstått från att skiva den första kommentaren hade vi alla sluppit det här.

2012-11-19 @ 20:58:20
Postat av: Anonym

Och så kommer det självklart en till feg, omogen person som inte vågar skriva ut sitt namn. Vad menar du med "vi alla"? Har du ens någon del i det här? Skulle inte tro det, så om du nu stör dig så himla mycket på det så varför läser du det? Bara för att ha något att tjafsa om eller?

2012-11-19 @ 21:45:27
Postat av: LINNEA

Glömde sktiva namn..

2012-11-19 @ 21:45:48
Postat av: Katja

Oj förlåt Linnea att jag glömde mitt namn...

2012-11-20 @ 10:22:21
Postat av: HAHAHA

Ja det har jag, men det vet inte du ännu :P

2012-11-20 @ 12:41:44
Postat av: HAHAHA

Du vågar ju uppenbarligen inte skriva ditt namn heller

2012-11-20 @ 12:42:25
Postat av: LINNEA

Va det så svårt att skriva sitt namn eller? OCh om jag får fråga så vad har du för del i det här Katja? Det är ju ändå carro som nämnt ditt namn och inte jag, så hon drog bara in dig i det här så att hon skulle slippa stå själv och skriva.

2012-11-20 @ 12:45:26
Postat av: Storasyster

Asså nu börjar jag bli riktigt förbannad på eran jäla barnlek. Seriöst hur gamla är ni? Linnea du startade det här jävla bråket från början, vad var din anledning till det?! Det är en enkel fråga du kan svara på åt mig. Manon och Amanda, jag säger som Linnea till Katja, vad har ni med saken att göra? Ingen har nämt era jävla namn..? Det är också något ni kan förklara för mig. Sen är det såhär att ni är snart 18 år, ni ska förfan kunna glömma varann och gå vidare? Varför ens fortsätta kommentera? Herregud saknar ni carro eller? Isf förstår jag er. Men seriöst tjejer, dags att växa upp och gå vidare. Mogna till för fan.

2012-11-20 @ 14:11:05
Postat av: En Vuxen

Tänk vad barnsliga en del kan vara sitta och tjafsa framför datan om före detta kompisar. Skulle ni träffas en och en så skulle ni stå med svansen mellan bena allihop. Linnéa livet måste vara innehållslöst eftersom du har tid att sitta här och tjafsa annars skulle du inte sitta här. Ett enkelt råd glöm varandra och se framåt ni har livet framför er.....

2012-11-20 @ 18:47:24
Postat av: Manon

Åh herregud. Är ni verkligen så förvånade över det här? Om man väljer att hänga ut någon på sin blogg, nämna namn och kalla en tjej för hora (du vet förresten uppenbarligen inte betydelsen av ordet), då har man fan bett om drama på sin blogg. Bara för att det hände för en månad sen betyder det inte att jag tänker avstå från att kommentera.

Carro, om du verkligen inte brydde dig för fem öre eller ville att det här skulle ta slut så hade du inte behövt göra ett till inlägg om det, FÖLJT AV ÄNNU ETT DÄR DU SKRIVER NÅGOT DIREKT TILL LINNEA. "Skaffa dig ett liv". Ditt bästa argument eller?

Nej Madde, jag saknar inte din lillasyster, I can assure you. Kan fullkomligt förstå att du tar din systers parti oavsett, men jag hoppas att du inkluderar din lillasyster när du refererar oss alla till omogna. Vilket jag inte tar åt mig av förresten. Att komma in med några kommentarer fyllda med svordomar och sanning finner jag inte särskilt omoget. Är fortfarande inte inblandad och vet inget om deras bråk, har aldrig påstått annat.
Det här är väl ingen stor grej? Bara lite internetskit. Tror inte direkt någon gråter över det här och det tar verkligen inte över någons liv, alla njuter tydligen bara av lite drama.

Förresten, till den vuxna personen, varför är det bara Linneas liv som verkar vara innehållslöst? Uppenbarligen tar denne parti och är inte själv särskilt objektiv och vis som denne antagligen försöker visa, Linnea är inte den enda som "sitter och tjafsar här". OBVIOUSLY

2012-11-20 @ 21:22:36
Postat av: Storasyster

Manon, det är linnea som startade det här onödiga jävla tjafset genom att kommentera en onödig kommentar från första början. Du kanske ska prata med henne? Carro har inte hängt ut någon INNAN linnea hade kommenterat. De va alltså inte carro som började, och om hon nu gjort det så kan du leta rätt på de inlägget och länka det åt mig. Jag tar ingens parti, carro har fått höra ett och annat hon med, tycker bara att ni är jävligt omogna allihop som inte kan glömma det här.

2012-11-20 @ 22:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim