skänker en tanke.

 
SSK vann mot karlskrona igår med 6-4, hamnar på fjärde plats i tabellen, två poäng mindre än Västerås som ligger på tredje plats :) 
Så sjukt tråkig dag i stockholm, hade INGENTING med vår linje att göra så efter första museet drog jag och katjus till jensens där vi käkade lunch, satt där i några timmar och pratade, gick runt och kollade lite kläder och tåg tåget hem. Hemkommen och nyduschad, jobb imorgon och jag är inte taggad alls :( hinner jobba 4,5 timmar innan jag måste hem, för sen är det dags för hockey och har ett jobb att sköta där med ;)
Så ska vänta tills håret är någorlunda torrt och sen ska jag försöka få lite sömn. Vi hörs mer imorgon vänner, ta hand om er! ♥ 
 
Under j18s match mot nynäshamn igår kväll fick en spelare en riktigt hemsk tackling som gjorde att han blev liggandes på isen, där fick han ligga i drygt en timma innan han flögs med helikopter till sjukhuset. Och ni vet hur jag är.. värsta nojjig och tänker alltid det värsta. Som tur är klarade han sig med en kraftig hjärnskakning, inte så kul det heller men kunde slutat mycket värre, så det var skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim