spela hockey, bondjävlar

Det var en av "ramsorna" man hörde från klacken igår, och nu efter att jag läst på hemsidan, lt, och sskbloggarna så förstår jag varför. Mådde inte så bra under matchen igår och hade lite svårt att koncentrera mig, var yr och så men nu är jag arg!
Emil Lundberg fick en klubba i ansiktet av motståndarna, började blöda och var tvungen att sy (?) om jag förstått rätt. Även Matt Read fick en klubba i ansiktet och var även han tvungen att sy. Seriöst, jag blir förbannad, jävla skogshuggare lär er spela hockey ffs!! -.-
Robban däremot visade karlskogas spelare vart skåpet skulle stå och mosade ner honom på isen, även om det vart en dubbelutvisning på dom båda så var det jävligt snyggt av robban!
Karlskoga var nog inte ute efter att vinna, de var ute efter att skada våra killar. Så fega att de till o med gav sig på Idoff med klubborna, hahaha fega på riktigt.  Inte undra på att dom ligger tvåa i tabellen med deras fula spel, deras motståndare kan väl inte skydda målet eller göra mål själva när halva laget har blivit ihjälslagna..
Äckel, lägg ner hockeyverksamheten och återgå till era bondgårdar!
Tacka gudarna att Jonathan Ericsson spelade med oss just igår, karlskogas killar blev livrädda så fort han närmade sig, hahaha ägd!
Vi vann iaf och idag är det fredag! Har haft tvättstuga och nu sitter jag bara och chillar, ska väl kolla nån film eller något!
 
Vill även säga grattis till min far som fyller år idag, så ett STORT grattis på födelsedagen, puss!♥♥♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim