the best feeling is when you look at him and he's already staring

Hallådär!
Lördag idag, skippade jobbet och sov till 10 ungefär, gick upp och tog en dusch, sen kom syster m. familj hit på fika, sen åkte jag och mami till massa affärer och kollade på julgrejjer, mysigast! Efter det handlade vi mat och lite ingredienser, tänkte baka chokladmuffins igen ;) hehe..
Sen så åkte vi hem, jag städade rummet, åt middag och nu sitter jag här och är lite arg på mig själv.. 
Varför i hela friden köpte jag inte biljett till SHM?!?!?  Medans alla är i friends arena ikväll och har bästa kvällen i deras liv så får jag sitta här och kolla film och deppa istället... Sjukt efterbliven man kan vara ibland..
Men snart släpps biljetterna till summerburst och dit ska jag tamejfan! Haha skiter i resten, jag ska dit!
 

Får spendera min lördagskväll framför teven där bland annat Ted kommer visas, får se om den är så jäkla bra som alla påstår att den är! :)
Tjing! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim