Underbart!

Det är nu man ångrar sig lite att man inte köpte biljetter till SHM!! Haha fatta vilken skön stämning det kommer vara där hela helgen!

Men jag och katjus dominerade på gymnasiemässan i våra kockkläder istället ;) var riktigt roligt faktiskt, trots att det vart lite glest med folk mot slutet, menmen! Hoppas man lockade några ungdomar ut till världens bästa skola iaf :)
Kom hem runt 8, sen har jag bara tagit det lungt!
Bara för att jag är så jävla grym så är jag ledig imorgon (skämt åsido).. Hela klassen är ledig pga nån anledning bryr mig inte haha, jag får sooova hur länge jag vill, känns underbart :)

Men ska sova nu, vi hörs imorgon!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim