Aldrig träffat någon som är mer inkompetent än dig

Asså seriöst, tror du verkligen att jag skulle säga åt folk att kommentera för att folk ska tro att jag har vänner? Hahaha du är fan pinsam på riktigt, jag har fler vänner än va du någonsin kommer ha, och du är svartsjuk för att folk faktiskt GILLAR mig. Tycker verkligen synd om din så kallade pojkvän som har en så otroligt inkompetet tjej, herregud alltså.
Jag har inte en jävla aning vem det är som har kommenterat, men det är väl någon som bryr sig ;) mer än vad folk någonsin kommer göra om dig.

Och om du nu vet vem det är som har kommenterat så kan du ju tala om det för mig, för jag har ingen aning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim