Är det bara jag eller känner vi svartsjuka i luften?

Hhahaha åh godmorgon! För det är verkligen en god morgon idag! Ska träffa VÄRLDENS underbaraste idag.

Och fick en kommentar idag också från en feg människa, anonym ska tilläggas. Riktigt moget!:* fast jag vet redan vem det är så det ska jag ta tag i lite senare.

Annars då, livet är underbart, omringad av massor med sköna människor, världens bästa kille, världens bästa vänner och världens bästa familj. Livet blir inte bättre.
Tack btw för kommentaren, den påminde mig om att jag har mer än vad du någonsin kommer ha :D

Ska snart börja fixa mig och sen lite senare möta upp wingman och louise på stan för att ta oss till den där grejjen, senare ikväll händer det andra grejjer :*

puss på er! En extra stor puss till dig som skrev kommentaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim