Bara för att ditt liv är piss behöver du inte lägga dig i andras :*

Tjaaa!
Lördag idag och sov ut länge imorse, hörde varken att det ringde eller att jag hade fått massa sms :o så sov nog ganska bra antar jag haha :)
Tills nu har jag inte gjort alls mycket, duschat, fixat mig och bara chillat haha :) men om nån timme eller så gör jag och katjus ett litet spontanbesök till sthlm och sergel för att kolla på paranormal activity 4, kommer skita ner mig haha. Är så jävla rädd så det finns inte! Men alltid lika nice med skräckfilm på bio ändå ;)
Kvällen sen avslutas på bästa möjliga sätt;)

Imorgon är det söndag och jag ska städa rummet, fixa lite inför skolstart ;) haha och kanske gå till bror och mysa lite med melvin, sötaste!
Det var väl allt för mig, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim