Dagar som denna skulle jag verkligen behöva dig vid min sida

Hej vänner!
Tisdag idag, övningskörde till jobbet imorse, worked my ass of @ work och kom hem trött som ett as.
Tittade på tv några timmar, blev irriterad på människor, skrattade åt människor, kollade sista avsnittet av svenska hollywoodfruar och blev irriterad på gunilla som inte verkar ha alla indianer i kanoten.
Nu ligger jag i min säng, mörkt med massa tända ljus, lovely! Känner att jag måste göra nått för att inte undra ihjäl mig, vill veta hur kvällens match mot västerås slutar, och den har precis börjat!:( buhu. Får väl hoppas på vinst och ytterligare tre poäng men våra matcher på bortais har vart allt annat än bra..

Jag längtar till julen, har värsta julkänslan nu, som jag inte har haft på flera år! Vill gå på julmarknad, lyssna på julmusik, köpa julklappar, ta mysiga kvällspromenader med finaste, mysa framför nån mysig rulle, åh jag älskar julen helt enkelt! Haha bara två månader kvar ;) eller nått.

Men åh jag vill så mycket, vill åka till läkaren och kolla upp mina knän, har ont i foten! Har gått med lindad fot hela dagen och det har känts ganska bra faktiskt, sen när jag kom hem tog jag av bandaget för att vila foten lite och då fick jag ont som fan hahah :/ wellwell.

Nu ska jag fokusera på matchen här, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim