I won't wait forever

Tjaaaaaman.
Nu har jag jobbat klart den näst sista måndagen på praktikperioden, om två måndagar har jag precis kommit hem från skolan den här tiden typ! Taggad! ;)
Haha jobbet gick bra faktiskt, och sen fick jag skjuts hem från hamn av bror. ´Sitter och har skittråkigt nu haha, får se om jag hittar på något under kvällen. Fuck Katjus som jobbar kväll lixooooom ;( hahah
 
IMORGON ÄR DET HOCKEY!! Haha ni anar inte hur taggad jag är. Lite mer taggad än jag varit dom senaste gångerna. Varför vet jag inte riktigt, kan ju vara för att min framtida spelar första matchen imorgon, skämt åsido. Nejmen ska faktiskt bli riktigt kul att se både Hagelin och Read spela imorgon, vi räknar ju med er killar! ;)
Haha ska inte utsätta er för mitt "hockeytalk" som de flesta av er säkert tycker är trist som satan, haha men jag finner hockey väääldigt uppmuntrande, roligt och spännande faktiskt. Älskar känslan minutrarna precis innan nedsläpp, magiskt ♥
 
Hahah ni kanske märker hur tråkigt jag har just nu, får hoppas att min prince charming kommer och räddar mig.
Tjing!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim