Life's a bitch, but then again, so are you

Godmorgon!
Aa vet inte vad jag ska säga, var så jävla arg igår så visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Var nog inte bara jag som såg en helt ny sida hos mig, en sida jag aldrig sett förut. Har nog aldrig varit så jävla förbannad i hela mitt liv.. Men jag pratade med wingman i tele som fick mig på bättre humör, skrattade lite på andras bekostnad, sen prata jag med min babe också och det fick mig att inse hur lycklig jag är egentligen. Jag har lämnat det där bakom mig, det gjorde jag för längesen. Tycker det är synd om dom som lever kvar i det förflutna. Jag lever livet, och alla mina vänner, familj ja alla jag har runt omkring mig är guld, de som accepterar mina mindre roliga sidor och egenskaper ;) haha
Jag säger inte att jag ångrar det jag skrev här på bloggen under gårdagen, för det gör jag verkligen inte, bara ren fakta och inga lögner inblandade. Men jag är glad för min egen skull att jag har slutat bry mig om detdär, och jag mår så jävla mycket bättre nu med det där ute ur mitt liv. Tycker du ska göra samma sak och gå vidare med ditt liv. Jag är fortfarande förbannad och det kommer jag vara ett bra tag så bråka inte med mig idag haha!

Med det ute ur livet kan jag glatt meddela er att jag är påväg till praktiken för att jobba sista dagen den här perioden, som praktikant då. Ska jobba både lov och helger där men då får jag betalt ;) haha det är fredag och jag är lycklig! Det kommer bli en kick ass helg det här, det är jag övertygad om!
Puss på er, ha en underbar fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim