OCH JAG ÄR EN VINNARE IGEN!

Tja hjärtegull!
Hahahah asså det här är ju ganska skrattretande, speciellt att hon på riktigt tror att folk tror på det hon säger, när alla säger att hon bara snackar skit :) aja lite underhållning såhär mitt i veckan är ju alltid skoj!
 
Min dag då, torsdag och jobbet gick skitbra. Sista dagen imorgon vilket vi firar med lite hockey på kvällen med min ÄLSKADE VÄN! SSK-TROJA. hoppas på vinst såklart och med hagelin och read i laget kan man faktiskt njuta av spelet! :)
Jag ska alltså inte jobba på matchen imorgon utan jag och wingman har bestämt oss för att fira att praktiken är slut med att sitta och titta på matchen imorgon ;) haha
Sen resten av helgen har vi fullt med andra roliga planer. Kanske drar upp ett gäng till sthlm och kollar paranormal activity 4 och på söndag ska jag först träffa wingman igen och sen ska jag träffa min babe ♥
MYSIG HELG med andra ord.
 
Asså jag är så jävla lycklig!! :D åh lixom.
HAHA åh pappa visade mig nyss ett uppslag i SP med Hagelin och en stor bild så vart lite off, va tvungen att läsa ;) ahah men nu ska jag faktiskt sluta blogga och göra nått annat, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim