Say it and i'm yours

Hallå där!
Onsdag idag och dagen har väl ändå varit helt okej, förutom samhälle där vi skulle göra vårt drömsamhälle och jag och katjus blev "attackerade" när vi hade gjort det vi blev tillsagda att göra. Vi gjorde uppgiften, hur vi vill att sämhället ska se ut. Vi skrev bland annat att vi vill förbjuda böneutrop i sverige och att man ska fortsätta sjunga svenska nationalsången på avslutningar. Och då sa vår lärare att det var "hets mot folkgrupp" och kallade oss mazister. Så INTE okej, äckel kärring.

Förutom det har dagen vart bra, förutom att jag höll på att tuppa av där ett tag på rasten, vet inte varför jag mår så himla dåligt i skolan, kanske får i mig för lite mat eller nått, vet inte. Har vart så hela dagen efter det, känt mig svimfärdig, benen har vikt sig, vart allmänt trött i hela kroppen och yr i huvudet :(
Aja får hoppas att jag slipper svimma iaf!

Efter skolan åkte jag och wingman till stan och ändrade biljetterna tills på lördag. Det är en högriskmatch och jag vill inte riskera nått eftersom Lea ska med :)

Ska ta en dusch nu och sen kolla på berg flyttar in. Man får ABSOLUT inte missa det ikväll. Hon besöker nämligen kungen, legenden, världens bästa målvakt, Henrik Lundqvist! Ska bli spännande att se hur hans liv på manhattan ser ut!!
Hörs mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim