Ska vi dejta?!

Nu är det såhär.. Man skulle kunna dö för jensens sås, orgasm i munnen på riktigt! Riktigt god, smaskens!!
Haha min dag har vart riktigt bra faktiskt, började med chokladfestivalen med ettorna, kollade lite på "årets konditor" som höll på det, grymt duktiga!
Sen åkte jah och katjus runt 1 därifrån och åkte raka vägen till jensens dåva och åt väldigt god mat!! Sen kollade vi runt i affärer efter jackor och vi båda fastnade för en grymt snygg jacka inne på zara, dock ingenting jag passar i men snygg var den!

Köpte en ny väska och provade lite hockeyutrustning inne på stadium ;) hahah det är ju så kuuuuul, dock va de ett par hockeyboys (antagligen) som glodde och undra säkert vad två ensamma tjejer gör på hockeyavdelningen! Hahaha men det skiter jag i, kul va det! Fast jah fattar inte riktigt hur grabbarna har tålamodet att sätta på och ta av allt det där dagligen typ haha, all cred till er alltså ;)

Sen tog vi tåget hem, har precis duschat och kollat ett avsnitt av desperate. Nu ligger jag i sängen.. Ja, jag ska sova halv 11 en fredagkväll, men så kan det bli när man ska upp 5 och jobba!:)

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim