SSK, GO GO GO

Fan vilken härlig match! Vart 4 timmar på jobbet idag och efter det åkte jag hem och fixade håret samt bytte om och sen åkte jag och katjus till stan. Köpte ny plånbok och åt lunch innan vi åkte till axa för att jobba.

Malmö stog för motståndet och man kan ju lungt säga att dom vart överkörda av våra booooys.Kan också skryta lite med att vi har den hetaste kedjan i allsvenskan med hagelin, read och fleury, det är niiiice!:D
Matchen slutade 5-1 till underbara tälje och jag är fortf lika glad!
Kvällens målskyttar;
1-0 --> Ziga Jeglic
2-0 --> Damien Fleury
3-0 --> CARL HAGELIN
4-0 --> Damien Fleury
5-0 --> Jesper Thörnberg

Jag och katjus lyckades också få en varm och gosig kram av Forsberg, grymt jobbat idag!!

Nu är jag väldigt trött och eftersom jag kommer sova så bra inatt så tänkte jag ta en dusch nu och sen krypa ner under täcket och kolla på tv tills jag somnar :)
Har stora och roliga planer med katja inorrn så bäst att man är pigg ;)
TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim