swedish housewives

Tjabba!
Idag har jobbet gått bra, segt men det är det ju iofs varje dag.. Endast två dagar kvar nu på praktiken!
Efter jobbet åkte jag och handlade lite, åkte hem och åt middag och bakade muffins, himmelriket! haha
Har världens hemskaste värk nu och har precis kollat på svenska hollywoodfruar, I loooove drama! Men jag HATAR Gunilla, riktig satkärring. 
Imorgon får jag som sagt sovmorgon till typ 3, hahaha älskart! Sen på kvällen kanske jag drar med katjus på hockey och lugnar ner abstinensbesväret jag har, som ni vet! Haha jag älskar hockey, får en att tänka på annat! :)
 
Kan bli så irriterad på folk som klagar på vädret också. Sommaren är slut och vi måste genom vintern för att få sommar igen, deal with it. Och klaga inte på regn och mörker, skaffa er ett paraply så klarar ni er. Det är ingen som dött av lite regn. Jag älskar hösten/vintern.. ha rummet fyllt med tända ljus på kvällarna, varm choklad, bra film & bra sällskap. Mysiga kvällspromenader och HOCKEY, ja det finns typ ingenting att ogilla med hösten.
 
Ska krypa ner i sängen nu och somna till en film, puss på er.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha bra sällskap? Du har bara katja....

2012-10-17 @ 07:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim