the fear of rejection, the worst fear of them all

Färdig för sängen, nyduschad och nu sitter jag och tittar på färjan och drömmer mig bort lite. Usch då..
Har nu jobbat den sista måndagen på praktiken, sjukt härligt ska jag tala om för er. Ska bli riktigt skönt att komma tillbaks till skolan. Se alla människor man är van att se varje dag, eller aa nästan iaf. Ska bli otroligt skönt iaf!
Iaf, är fett sugen på att gå på hockey också, värsta suget! Men det är ju ingen hemmamatch förns på fredag, får se hur jag fixar det där abstinensbesväret som jag har! ;) kan ju vara en aning jobbigt ibland, men älskar man spelet så gör man. Man lixom sugs med i det! haha mysigt!
 
Åh jag vill så mycket, haha lite synd att man är lite feg då! hahah får ta o jobba på det. :)
Aja ska sluta skriva nu innan jag avslöjar för mycket, puss
 
SO EXCITED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim