Underbar

Vet inte riktigt vad jag ska säga om gårdagen, filmen var absolut inte så bra som jag förväntade mig, verkligen inte. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var rädd, haha hoppade till några gånger ;) haha

Idag ställde jag klockan och åkte vid 12 till axa med wingman och kollade j20s match mot rögle som ssk vann med 3-2 :) efter det tänkte vi stanna och kolla j18s match också men orkade inte vänta där i 2 timmar så vi åkte till stan en snabbis och sen hem. Städade rummet och åt middag. Och nu har mamma insisterat på att jag skulle baka chokladmuffins igen så dom tog jag precis ut ur ugnen :)

Ska väl snart ta en snabbis i duschen men innan det ska jag kolla på solsidan!:)
Imorgon är den stora dagen här, haha back to school lixom. Som jag har längtat lixom, och nu är tiden inne ;) haha nejmen nu ska jag faktiskt sluta skriva och fixa lite grejs!
Puss


Kommentarer
Postat av: johanna

kan du inte ha hiss eller diss snart? världens bästa du! kärlek :)

2012-10-21 @ 19:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim