Vilken hunk!

Hej.
Det gick inte bra för SSK ikväll, förlorade mot oskarshamn med 3-1.. bedrövligt! Vi har bara vunnit 1 match på bortais, det är inte okej!
Jag och Katjus satt nere på o'learys och kollade på matchen denna afton! Såg på fb också att det snöade ikväll, alldele för tidigt ju! Bara slutet av oktober :( jag är såååå inte redo för kyla och snö än :(

Aja skolan idag gick bra, är så jävla iaktagen av en kille i kmt hahah han är pinsam på riktigt. Busvisslar när man går förbi, stirrar oavbrutet och aa allmänt creepy..:s usch!

Är så otroligt arg och besviken på mig själv också, hade ju väääärsta chansen men jag sumpa den :o ahaha åh ssv!

Har precis duschat och nu ska jag lägga mig under täcke och filt och försöka få lite sömn, mår sjukt illa och jag är fan inte redo för jobb än!:(
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim