worst feelings

Tidigare idag satt jag och kollade lite videos från gårdagens derby, man får ju gåshud! Okej ni kanske listat ut det redan, men jag äälskar hockey! Blir så trött på folk som säger att jag går på hockey bara för att "kolla på killar", sorry to disappoint you. Det är inte orsaken till att jag kollar på hockey :)
 
Just nu då, är på skithumör. Less på allt typ. Ångest över att jobba imorgon och resten av veckan, ångest över saker man inte vill känna. Usch på det.
Vill spola tillbaks tiden några år så jag kunde förändra mina val, men det går inte.
Ska snart sova, pallar inte jobba. Vill ligga i min säng hela veckan och bara glo in i väggen. Har inte en aning hur jag ska klara 2 år till såhär.
Hörs nån gång, natti.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim