förlust igår

Hallådär!
"premiären" på jobbet i mitt andra hem igår var skitkul, fick lite ont i mina converse bara så funderar på att investera i ett par riktiga skor! Jag stog iaf i resturangen/spelaringången. Stog en massa nyfikna ungar där och fråga en massa ggr, en av dom trodde Fasth fortf spela i AIK! Hahahah
Tyvärr vart det förlust för allas vårt älskade ssk men vi gråter inte för det! Målskytt var bästa Robban! Nästa lördag (15e sep) är det hemmapremiär där Oskarshamn står för motståndet!
 
Aja nog om det. Min lördag har bestått av jobb mellan 7-halv1. Efter det åkte jag ´hem och somnade i min sköna säng med alla katter, haha mysigt!
Nu ska jag kolla på film hade jag tänkt, kul lördagskväll, är sjukt trött!
Vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim