Never love anybody who treats you like you're ordinary

De där jag skrev i förra inlägget att jag var frisk var ganska långt ifrån sant faktiskt. Jag har drygt 38 graders feber vilket är mycket för mig som har runt 35 i vanlig kroppstemperatur. Sen har jag ont i huvud, illamående och slö i hela kroppen. Och jag som går den linjen jag gör måste egentligen vara hemma imorgon och några dagar till tills jag är heeelt frisk men jag vill ju åka till skolan imorgon kväll som planerat. Aja får helt enkelt se imorgon hur jag mår när klockan ringer klockan 4.

Det andra i inlägget stämmer fortf ganska bra och jag behöver göra någonting kul.. Och det snabbt. Synd ba att man mår som man mår och har praktik veckan ut..

Aja ska sova nu, ni får ta del av en bild Katjus skickade till mig för ett tag sen som stämmer ganska bra in på mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim