Vart tog stoltheten vägen?

Ja det gick ju som det gick igår på matchen, finns egentligen inte så mycket att säga förutom att jag är besviken, ville verkligen vinna mot leksand, hada vart sp sjukt skönt då vi bara vunnit EN match av 6.. Menmen riktigt segt att man tappar ledningen fast vi inledde matchen med 2-0. Ni vet väl att en hockeymatch håller på i 3 perioder, inte en och en halv..
Aja nya tag på söndag på bortais och så får vi försöka vinna nästa hemma på onsdag!

Sitter på bussen påväg till jobbet, fick börja en timme senare idag eftersom jag jobba på matchen igår :)
FREDAG IDAG HÖRRNI! Skönt som fan, ska verkligen nyttja denhär helgen, sova länge på mornarna och inte va ute mitt i natten som jag brukar ;)

Har börjar planera helgen lite smått sådär..
Fredag: jobba, sen handla med mamma!
Lördag: förmodligen åka till skärholmen med wingman :)
Söndag: inte riiiktigt bestämt än, kanske åker med katjus till flemingsberg och kollar hockey (y) eller så gör jag något annat, beror på hur det blir :)

Ha en bra fredag allihopa! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim