43 dagar kvaaaar!

Idag är det torsdag och jag ligger fortfarande i sängen, med huvudvärk, som alltid när det gäller mig. En extremt jobbig standard..
Igår sov jag lääänge, väldigt välbehövligt! Sen duschade jag, fixade mig och åkte upp till huvudstaden med wingman i vårsolen. Så underbart när det börjar bli lite vårväder ute! Vi båda kollade runt lite efter skinnjackor men jag hittade inte riktig någon som föll mig i smaken tyvärr. Käkade och kollade på folk gjorde vi också!:) en mysig dag i storstaden vart det! Åkte hem vid 7 och när vi kom till stan bestämde vi oss fär att promenera hem istället för att vänta 20 minuter på bussen. Så med massa discodunk låtar gick vi hem och taggade till summerburst som äger rum om 71 dagar ;) haha

Lite senare idag blir det jobb igen och efter det vet jag inte vad jag ska göra, det visar sig helt enkelt!:)
Vi hörs! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim