Bra början på lovet?

Så länge sen sist jag skrev! Haha
Men jag har haft fullt upp med skolan och jobbet! Den såkallade mördarveckan är över och jag lever fortfarande ;) haha
Men aa i torsdags åkte vi ju till sthlm med klassen för att åka till nått museeum vilket tog en timme typ, efter det lunchade vi i sthlm innan jag och louisarna gick runt lite, fikade och tittade på folk :)
Fredagen var det bara jobb hela dagen, samma sak i lördags + hockey (näst sista matchen!) och i söndags var jag barnvakt åt melle typ hela dagen, åt påskmiddag med familjen och sen på kvällen åkte jag och wingman till södermalm där vi träffade robin och tobbe. Planerna var att vi skulle åka dit, hälsa och sen dra hem igen eftersom jag skulle jobba på måndagen, men vi hade sjukt trevligt och spelade något tråkigt spel som jag och tobbe dominerade i och tiden flög iväg så det blev så att vi stannade över natten. Gick en promenad till 7eleven vid 12 kanske eftersom killarna ville ha godis och vid 3 förflyttade vi oss till soffan där vi kollade någon film och somnade. Eller vet inte om alla somnade, men jag somnade gott iaf!;) Vaknade vid 5 kanske och frös ihjäl samt hade huvudvärk så jag ringde och sjukanmälde mig från jobbet och vid 6 gick vi alla och la oss i sängen där vi somnade, så gosigt haha ;) men jag frös som fan och var helt död när vi vaknade och gick upp vid 1. Tog två alvedon och när killarna skulle till sitt tåg runt 7 så åkte jag och katjus hem!
Hade iaf en riktigt trevlig och mysig kväll/natt/dag på söder med gävlepojkarna och wingman, trots att jag hade feber och huvudvärk. Dom tog bra hand om mig gosarna haha!
Slocknade direkt när jag kom hem och nu är jag hemma hos bror och är hundvakt, vilket jag varit sen 7 imorse!

Men ska inte skriva nå mer nu, ni vet vad jag har haft för mig under veckan/helgen iaf!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim