As long as you love me 💕

Nu Àr tatueringen ifylld, och nu mÄste jag pinas av att ha plast pÄ ryggen nÄgra timmar till, fÄr utslag av tejpen sÄ det kliar som fan och Àr bara allmÀnt jobbigt :(
Madde följde med pÄ hockey för första gÄngen, kan inte avgöra om hon var speciellt intresserad dÄ hon satt med mobilen hela matchen. SjÀlv hade jag fullt upp med annat.. Efter matchen Äkte jag, syster och katjus ner till stan dÀr vi kÀkade innan vi Äkte hem.

Imorgon Àr det ny vecka och jag ska (fattar inte att jag sÀger dethÀr menmen) Àntligen fÄ Äka till praktiken igen. Att ligga hemma flera dagar i rad Àr verkligen ingenting för mig, blir sÄ rastlös och tÀnker automatiskt pÄ sÄnt jag inte borde tÀnka pÄ. SÄ det ska bli skönt :) Àr Àven sista veckan innan lov, och dÄ mÄste jag vÀl ta hand om wingman haha ;) aa men det var vÀl allt för mig för tillfÀllet, puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim