Härlig helg!

Hallå där!
Det var ett tag sen sist kan man kanske säga haha! Men det har inte hänt så mycket mer än att jag har fått lov, vilket är riktigt skönt och välbehövt just nu då jag knappt kunde hålla mig vaken senaste veckorna!

Men aa, i lördags kväll mötte jag upp katjus, vi åkte till syd och mötte upp louise på tåget som åker till strängnäs. Det är alltså i strängnäs vi spenderade vår lördag/söndag:) det var fest, kom massa trevligt folk, spelade massa spel, pratade, och klämde ihop oss 8 stycken i hennes säng haha men runt 5 på morgonen gick de flesta hem, jag och louise kastade ut en kille som va fett jobbig vid 6 och aa! Vid 12 åkte jag, louise och sylwia till stockholm på bio, vi såg EGO och den var ganska bra ändå, trots att jag somnade och sov halva filmen ;)
Men aa, det var iaf riktigt trevligt under helgen och vi alla hade nog riktigt trevligt!

Nu idag har jag vart barnvakt åt melvin under eftermiddagen, samt vart till läkaren och fått kortison eller nått så att hostan förhoppningsvis försvinner helt så jag slipper den skiten!!
Men ska krypa ner under täcket nu, är riktigt trött.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim