Nicenicenice

Tjaaa!
Det var ett tag sen jag skrev sist men som sagt, jag har saker att göra som är viktigare än bloggen :) och sen orkar man inte alla dagar heller!

Men iaf vad har hänt sen sist då? I söndags sov jag till 9 men mådde så dåligt så låg kvar i sängen till 12. Gick upp och åt frukost och efter det gick jag och mamma på en promenad i det kalla men fina vädret. Sen gjorde jag inge mer den dagen haha! Igår va de praktik först som gällde och sen ner till stan med wingman, köpte biljetter till mapa och sen fikade vi innan vi drog hem. Kvällarna däremot har spenderats med mobilen i handen och pratat med maaaassa nya, roliga o trevliga människor. Kan säga såhär, har ju en del att träffa framöver :) trevligt!

Ska sluta här, blir åksjuk.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim