Segt lov, precis som jag ville ha det!

Tja!
Onsdag idag och halva lovet har redan passerat, och vad har jag gjort?? Legat i sängen och kollat på film, och idag var jag till sjukgymnasten.. Ångest på det verkligen!
Skulle gått förbi wingman också och hälsat på då hon opererade knäet i tisdags, men det vart så sent så jag ska klämma in det besöket imorgon istället!
Klockan halv 8 imorgon bitti ska jag iväg med bror och passa melvin medans han ska till tandläkarn, sen klockan 9 ska jag själv dit! Efter det åker jag hem till wingman där jag förmodligen stannar till typ 1 då jag ska iväg på möte och efter det är det dags för grundseriens sista hemmamatch! Och vet ni vad? Torsk eller inte imorgon, SSK är klara för kvalserien! Så jävla skönt!:)
Annars har lovet gått till att prata med underbara människor, så fina allihopa. Haha

Men nu ska jag sova! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim