Tiden kan få spolas fram typ sådär två veckor

Tjaa!
Idag är det fredag, härligt tycker väl dom flesta men fyfan tänker jag. Har en helg framför mig med jobb heela helgen, inte så skönt kanske. Men känns bra sen när pengarna kommer!
Iaf bussen till nykvarn var 15 minuter sen imorse, så jag åkte hem en timma eftersom jag ändå inte skulle hinna med 782. Så nu sitter jag på bussen påväg till praktiken. Efter praktiken idag är fet direkt iväg till coop för att jobba till 9 ikväll, kul fredag? Inte speciellt.
Men hade en underbar dag igår iaf, mötte upp Katjus, köpte träningsbyxor och tog en fika och satt och prata om allt möjligt:) efter det åkte jag hem, duschade, borsta tänderna och la mig i sängen där jag låg några timmar och pratade med mina homies igen :) kan säga såhär, ser fram emot den där helgen :D haha

Aja ska sluta här, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim