År 2012, ett år jag sent kommer att glömma!

Okej har inte så jättebra koll på vilka månader jag gjort saker, så lägger upp lite bilder och skriver lite hur som ;) haha bara så ni vet, mitt minne är inte det bästa!
 
 I januari kom älskade lilla Melvin till världen, snart blir han ett år! Tiden går så sjukt snabbt.<3
I februari var jag på min "första" hockeymatch, eller det var den 23 februari som jag faktiskt fick mitt intresse för hockey. Hade ju självklart gått på hockey innan men endast på gratismatcher för att ha något att göra. Haha nu ser jag Axa som mitt andra hem typ, älskar sporten! Hockey är lixom sporten man följer och självklart så är laget man älskar bästa SSK. Ettårsjubileum snart ju, det måste firas!  ;) Så det var mycket hockey under februari månad.
I mars spenderade jag mycket tid hos läkaren och på sjukhuset, något som jag verkligen klarar mig utan haha, övningskörde mycket, umgicks med wingman. Jag och Katjus tog med Lea till Axa då det var "axa-dag" där, hon fick träffa sin idol, hon fick träffa Kurt och en hög andra spelare, fick autografer och var lycklig! Haha hängde mycket på mimmos också under mars ;) Provade mycket hockeyutrustning med wingman och skrattade länge åt hur feta vi såg ut hahahaha.
I april var jag på kalas, firade valborg med katjus, gick på bio typ varje helg, var på Melvins dop, satt på mimmos och kollade på hockey-SM med katjus och Dragan :D
I maj blev jag 17, åkte till gröna lund med katjus och dansade till LMFAO, hade så sjukt kul den kvällen! Satt länge kvar i skolan en dag och pratade med underbart folk, hade massa strul med att komma hem sen, men we did it! ;) Åkte på massa VM-matcher med wingman, Sverige vann varje match vi gick på.. ;) fick se Foppa spela hockey igen!
I juni serverade jag och wingman på treornas studentlunch i skolan, hängde ute på mörkö, var i gnesta och träffade massa coola nhl spelare!
Sen har jag träffat, pratat med och kramat Carl Hagelin, Matt Read, Gabriel Landeskog, ja you name it! Började jobba på axa, fått en ganska extrem crush på en människa, börjat tvåan, haft den bästa nyårsafton i hela mitt liv, umgåtts väldigt mycket med wingman,.
Orkar inte skriva mer, jag har haft ett underbart år, och bättre kommer 2013 bli. Det börjar iaf på bästa sättet med tatuering imorgon! :D
Lägger upp lite bilder från året istället!
 
 
Jag är redo att lämna 2012 bakom mig, välkomnar 2013 med öppna armar, puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim